Cliënttevredenheid

Meting en resultaten
  • Tevredenheidsonderzoek

    Meting onder cliënten
  • Resultaten

    De resultaten van het driejaarlijks cliënt tevredenheid onderzoek zijn binnen. U kunt de PDF hier downloaden om alle details en scores te lezen.

    In 2016 krijgt Stichting de Parel een gemiddelde waardering van 8,4.

    Als u een compliment of klacht heeft, laat het ons dan weten zodat wij onze dienstverlening kunnen (blijven) verbeteren. Wij stellen uw mening zeer op prijs.

    U kunt het formulier hiernaast invullen of het tevredenheid formulier hieronder downloaden. Alvast bedankt voor uw reactie.

    Als u een compliment of klacht heeft, laat het ons dan weten zodat wij onze dienstverlening kunnen (blijven) verbeteren. Wij stellen uw mening zeer op prijs.

    U kunt het formulier hiernaast invullen of het tevredenheid formulier hieronder downloaden. Alvast bedankt voor uw reactie.

  • Wat vind u van Stichting de Parel?

  • Download formulier klanttevredenheid